» Kvalita služeb a reklamace
Kvalita služeb a reklamace

Volal jsem na uvedené číslo a nikdo mi nezvedá?

V takovém případě se ujistěte zda jste telefonovali v čase určeném pro zákaznickou linku, která je v pracovní dny od 8:00 do 12:00 - od 13:00 do 15:30. Pokud Vám ani v tento čas nikdo telefon nezvedá zkuste zavolat ještě jednou, případně napsat email.

Na můj email mi nebylo odpovězeno do 48 hodin, v čem je problém?

V takovém případě zkuste zavolat na naši zákazníku linku 728 577 142.

Pokud nejsem spokojen ze službami Centra služeb zákazníkům, na koho se mám obrátit?

Prosím kontaktujte jednatele společnosti MY HOME, s.r.o. prostřednictvím e-mailu sales@starpopart.cz.

Jak mám postupovat, když chci obraz reklamovat?

Je potřebné abyste nás kontaktovali e-mailem nebo prostřednictvím kontaktního formuláře na stránce. Následně Vás do max. 48 hodin bude pracovník Centra služeb zákazníkům kontaktovat, aby Vám sdělil další postup při reklamaci obrazu.

Pokud dostanu obraz poškozen, co mám dělat?

Kupující je povinen při převzetí zásilky zkontrolovat zda není přepravní obal poškozen, případně zásilku před kurýrem rozbalit a obraz zkontrolovat. Pokud byl obraz poškozen při přepravě, je třeba podat reklamaci v dané přepravní službě. Jen v takovém případě uznáme reklamaci obrazu.

NDJhNTI